קייטרינג התעשיינים

עקרונות בישול בריא

בשנים האחרונות מגמת הבריאות הולכת וצוברת תאוצה. רמת המודעות לחשיבות המזון הבריא עולה, ועימה מתפתחות טכניקות שונות לבישול בריא יותר. לצדם מתפתחים גם כלי בישול המאפשרים יישום של עקרונות הבריאות, כדוגמת מחבתות שניתן לעשות בהם שימוש ללא שמן וכדומה. אז בין אם אתם אמונים לבד על הכנת כל הארוחות שלכם ובין אם אתם ניזונים בחלק מהארוחות ממקורות חיצוניים כמו קייטרינג או מסעדות, חשוב שתדעו להבחין בין ארוחה בריאה יותר לארוחה בריאה פחות.

לא להגזים בכמויות

עקרון ראשון שחשוב ליישם אם רוצים לעבור ולאכול תפריט בריא ומאוזן יותר הוא לשים לב לכמות המזון שאתם צורכים במהלך היום. אין הדבר אומר כי יש צורך להגיע למצב של רעב, אלא פשוט לאכול במידה שהגוף זקוק לה. מומלץ לאכול ארוחות קטנות כל כמה שעות על פני ארוחה גדולה במיוחד. כמו כן מומלץ לעשות שימוש צלחת קטנה, כך שתיווצר תחושה שכמות המזון גדולה.

קייטרינג התעשינים

בחירת שמנים בחכמה

בישול בריא אינו אומר להימנע לחלוטין משימוש בשמן, אבל מומלץ לשים לב באיזה שמן מדובר. חברות קייטרינג אשר כבר אימצו את עקרונות הבישול הבריא שמות דגש על הנושא, מצמצמות בצורה משמעותית שימו שבשמנים והיכן שאפשר ממירות שימוש לשמן זית, אשר מכיל ערכים תזונתיים טובים יותר. כמו כן מומלץ להחליף שימוש בחמאה, המכילה שומן רווי בשמן אחר בלתי רווי.

קייטרינג התעשיינים

מנת חלבון

עקרון נוסף אשר הולם את עקרונות הבישול הבריא הוא שילוב של מנת חלבון יומית בתפריט. אחד המקורות העיקריים לחלבון הינו בשר, אך זהו אינו המקור היחיד. יש לזכור כי בבשר מצוי גם שומן, ולכן יש להמיר מעת לעת את מנת הבשר במנת דג, אשר מכילה גם היא חלבון ונחשבת להיות מנה פחות משמינה. באם אתם מזמינים אוכל מחברת קייטרינג וודאו כי קיימים תחליפים למנות החלבון, כך שתוכלו בכל פעם לצרוך מנה מזינה ומגוונת.

הרבו באכילת ירקות

יקרות הינו מרכיב אשר ככול שתאכלו ממנו יותר כך עדיף הדבר. גם אם אתם פחות חובבי סלט ירקות תוכלו תמיד לשלב ירקות מבושלים עם תבשילי בשר ודגים.